-
Ваш кошик порожній!
Ресурс роботи агрегатів залежить від правильності виконання зняття несправних та встановлення нових запчастин.
Перед монтажем підшипника всі поверхні ретельно перевіряються на відколи, задирки і корозійні пошкодження. Площини промиваються, просушуються і змащуються пластичною антифреттинговою пастою. Канали, призначені для доступу мастила, також очищаються і продуваються напором повітря.
Особливості монтажу
Для монтажу підшипника на вал варто прикласти зусилля на внутрішнє кільце. Якщо потрібно встановити виріб в корпус, то тиснути необхідно на зовнішнє кільце. Установка запчастини на вал / корпус передбачає наступні моменти:
- механічна сила повинна покладатися на торцеву частину кілець;
- не допускається передача зусилля з зовнішнього на зовнішнє кільце через ролики кочення;
- забороняється впливати на сепаратор;
- удари по торцях кілець для запресовування виробу наносяться тільки через спеціальну втулку.
Роликопідшипники, мають циліндричні отвори, встановлюються з використанням механічного, гідравлічного або нагрівального способу. Деталі, призначені для установки на вал в натяг, попередньо нагріваються за допомогою індукційного нагрівача.
Забороняється нагрівати підшипник відкритим полум'ям, щоб уникнути його деформації. Розпечена деталь монтується на вал і невеликими зусиллями доводиться до місця установки.
Для встановлення виробу в корпус необхідно охолодити його рідким азотом. Монтаж підшипника виконується шляхом прикладання рівномірного зусилля по колу внутрішнього і зовнішнього кільця. Найменший перекіс є причиною утворення задирок на посадочній поверхні і скорочення терміну служби деталі.
Установка великогабаритного роликопідшипника виконується з використанням гідравлічного распора, що дозволяє вберегти поверхні, що сполучаються від дефектів. З метою створення необхідного зусилля застосовується прес механічного або гідравлічного типу. При установці
невеликих підшипників допускається використання безінерційного молотка для нанесення несильних ударів через втулку. Після завершення монтажних робіт в вузол вводиться мастильний матеріал і перевіряється правильність установки запчастин методом пробного пуску механізму на низьких оборотах.
Швидкий і безпечний демонтаж
Підшипники, що мають конічні отвори, демонтуються ударним способом з використанням механічного, гідравлічного знімача. Також ефективні в застосуванні зворотні і секційні знімачі. Якщо деталь планується використовуватися повторно, то неприпустимо прикладати зусилля.
У розбірних моделях кільце з роликами і сепаратором знімається окремо від іншого кільця. Великогабаритні вироби з натягом можуть демонтуватися з використанням гідрораспора, що полегшує процедуру зняття. Якщо внутрішній діаметр становить 40 см і більше, то доцільно використовувати термозйомні кільця.
Для демонтажу підшипників, конструкція яких передбачає циліндричні отвори, застосовується: - метод нагріву - для видалення роликопідшипників без бортів;
- холодний спосіб, при якому для зняття невеликих деталей зручно використовувати знімач;
- демонтаж підшипника легкими ударами молотка, до торця кільця через втулку, що має відповідний діаметр.
Полегшити зняття великогабаритних виробів дозволяє гідрораспор. Якщо виріб змонтовано на стягнутій втулці, то для демонтажу малих і середніх деталей може використовуватися стопорна гайка і накидний ключ. Зняття великогабаритних виробів в цьому випадку здійснюється з використанням гідравлічної гайки.
Установка деталі, що не відповідає необхідним параметрам, призведе до заклинювання агрегату і створення аварійної ситуації. Правильно підібраний підшипник при грамотно виконані операції з монтажу забезпечить тривалий експлуатаційний ресурс і безаварійну роботу механізму.